Reign

Jag är helt besatt av den här serien. Men eftersom jag är väldigt intresserad av medeltiden och liknande saker så är nog det här en jättebra serie. Om man inte gillar det så är nog den här serien inte för dig.
 
Jag satt och tittade på alla avsnitt under två dagar och jag tröttnade aldrig, det borde nog vara ett tecken på att serien är bra. När jag började titta på Reign så trodde jag faktiskt inte att den skulle vara så bra som den var. Jag blev väldigt förvånad över det och det är jag glad för. Det enda jag kan klaga på är att ibland kan valet av musiken vara lite konstigt valt. Det är väldigt mycket modern musik. Jag hade föredragit om det hade vart musik som passade in på tiden.
 
Handling: Serien följer Mary, drottningen av Skottland när hon kommer till Frankrike som en 15 åring, och bortgift till Francis, prins av Frankrike. 
 
Serien har betyget 7,8/10Imdb. Vilket jag tycker den definitivt förtjänar om inte ännu högre.
 
Mitt betyg: 5 av 5 MTFreak symboler
 Trailer för Reign:
 
Ni kan titta på serien här. (Ingen svensk text)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: