A Daughter's Nightmare

Jag har en tendens att sitta med mobilen när jag tittar på en film, speciellt om den inte intresserar mig. Men under tiden jag tittade på den här filmen rörde jag inte mobilen en enda gång.
 
Jag tyckte verkligen att A Daughter's Nightmare var spännande. Den hade ett ganska överrasakande avslut, vilket är ett plus i kanten. Jag kände igen väldigt många av skådespelarna vilket jag tycket var roligt och det gjorde också att jag ville titta på filmen. Skådespelarna var bra och man satt hela tiden och undrade vad som skulle hända.
 
 
Handling: Efter Ariels pappas död finner hennes mamma Dana en vän i hennes stödgrupp. Men när Danas hälsa börjar sjunka så börjar Ariel bli lite misstänksam. Hon känner att nått inte står riktigt till.
 
 
Filmen har betyget 7,3/10Imdb. Vilket jag tycker den verkligen förtjänar.
 
Mitt betyg: 4 av 5 MTFreak symboler
 
Jag kommer dock inte lägga upp trailerna för denna film då jag tycker att den avslöjar för mycket av filmen.
 
Ni kan se filmen här. (Ingen svensk text)
 
Ha det så gott så länge!
Alicia <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: