Välkommen till Movies & TV Freak

Hej och välkommen hit!
 

Idag den 5 Maj 2014 skapade jag den här bloggen. Det var nästan lite på impuls. När jag vaknade i morse hade jag inga planer på att skapa en blogg. Men nu gjorde jag det. 
 
På den här bloggen kommer jag att skriva om filmer som jag tycker är bra och jag kommer även varna er för de som jag tyckte inte var något att se på. Men alla har som sagt olika smaker och de som jag tycker är dåliga kanske ni har en annorlunda syn på än vad jag har. Jag har alltid varit sugen på att ha en blogg av det här slaget.Så det ska bli roligt att se om jag kommer fortsätta med det här eller inte.
 
Ni får gärna ge förslag på filmer eller serie som ni tycker att jag ska recensera. Det göra jag så gärna så. Hör gärna av er om ni har några frågor eller förslag.
 
Sköt om er!
Alicia <3
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: